رئیس هیئت اجرایی ستاد انتخابات یزد:كاندیداها و طرفدارانشان به ارزش های اخلاقی پایبند باشند

به گزارش کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان یزد به نقل از خبرنگار ایرنا،رئیس هیئت اجرایی ستاد انتخابات شهرهای یزد و صدوق گفت: كاندیداها و طرفدارانشان باید علاوه بر توجه كامل به قانون،ارزش های اخلاقی را رعایت و به آن پایبند باشند.


عزیزالله سیفی در نشست كاندیداهای حوزه های یزد و صدوق كه با حضور نمایندگان ستاد انتخابات ، بازرسین و هیئت های اجرایی و كاندیداها در فرمانداری یزد برگزار شد، افزود: كاندیداها باید بر اساس جزوه هایی كه در اختیارشان قرار گرفته عمل كنند تا از بروز تخلفات انتخاباتی پیشگیری شود واز روشهای تبلیغاتی به جز مفادی كه در قانون تبلیغات پیش بینی شده جلوگیری نمایند.


فرماندار یزد گفت: طبق قوانین مرتبط با تبلیغات كاندیداها، شروع ساعت تبلیغات كاندیداها از ساعت هشت صبح امروز پنج شنبه چهارم تا هشت صبح روز پنجشنبه یازدهم اسفند به مدت هشت روز خواهد بود.

وی افزود: كاندیداها قبل از ساعت هشت صبح یازدهم اسفند (24 ساعت قبل از شروع انتخابات) ستادها و فعالیتهای تبلیغاتی در سطح حوزه انتخابیه را بر اساس قانون باید تعطیل كنند.

سیفی گفت: رعایت اخلاق انتخاباتی در تبلیغات كاندیداها وحفظ حقوق شهروندی و پیشگیری از ایجاد مزاحمت برای شهروندان نیزدرتبلیغات مد نظر نامزدها باشد.

فرمانداریزد گفت: تعامل وهمكاری كاندیداها و طرفدارانشان با هیات اجرایی، نظارت و بازرسی ،زمینه حضور پرشورتر مردم و برگزاری انتخابات سالم راهمراه خواهد داشت .

سیفی در پایان گفت: هیات اجرایی به صورت تمام وقت فعالیت تبلیغاتی كاندیداها را رصد نموده و با سركشی مستمر و حضور میدانی در صورت بروز تخلف بر اساس قانون عمل خواهد نمود.

مهدی تقوایی جانشین ستاد انتخابات استان یزد نیزدراین نشست گفت: مسوولان و هیات های اجرایی و نظارت ، مصمم هستند كه انتخاباتی سالم ، ارزشی و به دور از هرگونه مسائل و حاشیه های حزبی و گروهی برگزارنمایند و كاندیداها هم می بایست بر محور قانون و مبتنی بر روش های اسلامی و عقلانی حركت نمایند .

مسئول كمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان یزد نیز دراین نشست گفت: شرایط حساس كنونی ایران در منطقه و جهان باعث شده دشمنان برنامه ریزی ویژه ای برای دلسرد نمودن مردم داشته باشند .

سعید امامیان افزود: مردم با بصیرت ایران با حضوردشمن شكن خود در راهپیمایی 22 بهمن امسال نشان دادند كه بازهم همه نقشه های دشمنان نقش بر آب است و باردیگر با حضوردرپای صندوق های رای در 12 اسفند ماه نشان می دهند كه در سایه ولایت فقیه و در مسیر آرمانهای امام راحل و منویات مقام معظم رهبری حركت نموده و می نمایند.

در پایان این نشست هر یك از كاندیداهای شهرهای یزد و صدوق سئوالات خود را مطرح نمودند .







  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا